Monday, April 18, 2011

Jalan-Jalan makan-makan..




January


Picnic @ Sungai Gabai, Hulu Langat







Le Tour De Langkawi 2011

@ Genting First World Hotel





February

Short Retreat @ Colmar Tropicale, Bukit Tinggi, Pahang

with 'dear cousin' SHIM







Dear Cousin @ Japanese Tea House


our Handmade Souvenir from 'Plaster Fun House'


March

....bulan berehat sebentar bersama keluarga....

p/s: P.lang sakit masuk wad tetiba..acik ni pun admitted juga kt HUKM, jadi bln ni dihabiskan melawat keluarga..


April

1.Fly with AirAsia to KBR (Kelantan)


KTM komuter Kepong Sentral



AK 5292 KUL-KBR 9.15pm



Soppink @ Rantau Panjang



on the way ke Pengkalan Kubor nmpk lak patung2 Thailand ni..besar woooo

sorry gmbr terlindung ngan pokok..snap time kereta bergerak..


soppink lg @ Pengkalan Kubor


Pasar Siti Khadijah - KB town



ni la 'ma & pa' aku kt KB..dari kecik mmg aku duk umah dia je kalo g sana..

tp x ingt last bila aku g sana maybe 10-15 thn yg lepas kot..

dorg nye treat sebijik mcm late parents aku..waaa rindu masa2 kecik kt KB..



angah lak bergmbr ngan dorg..angah lagi rapat sbb dlu dia belajar kt KB dorg ni yg jaga dia..

sebahagian barang yg di sopink kt KB...

AK 5281 KBR-KUL 9.00am
nk balik dh..bye2 KB nnti aku dtg lagi kalo AirAsia ade buat free seat..


2. Tuty's Bachelorette Party @ PD...

utk ni tggu update seterusnya ye...



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...