Thursday, September 8, 2011

Eid-ul Fitr 2011 mode 1

1st of all Selamat Hari Raya Aidilfitri...Maaf Zahir & Batin
mohon ampun kalau ade salah silap yg sengaja atau tak..

ook nk cerita pasal hari raya for this year...raya for this year was good & seperti biasa saja...xde yg extraordinary sgt pun..we start ngan cerita malam raya...malam raya lepas hntr angah kt Pudu (dia nk balik kedah beraya ngan wife & anak baru nya) aku n shim g jenjalan makan angin la sgt kt Jalan TAR yg teramat la sesak tu.. sesaje je pusing2 melihat suasana mlm raya..tiap2 tahun pun sama keadaannya..ramai sesangat org & bersesak2... aku n shim just lalu area yg kurang sikit org je...pukul 2 lbh br bertolak balik umah acik ni (rumah makcik aku yg aku slalu lepak time raya sejak parents aku dh xde ni..TQ auntie! luv ya! ye la dh adik beradik sume balik umah mertua..bukan depa x ajak aku yg x berminat nk ikot...)

mlm raya tu aku x tido langsung smpi pagi & terus mandi-manda siap2 nk pergi smyg raya nk makan ketupat & rendang..hahahahaha pagi tu xde wt pe sgt just lepak2 umah n tgk tv je..ptg proceed g umah m.lang kt Kg.Nakhoda, selayang & silalah layan gmbr2 raya pertama kt bwh ni.. byk lg tp x larat nk upload...

Salam Aidilfitri 2011


ni makcik aku belah mak..adik mak aku..slalu raya lepak umah dia la..


my cousin-Farah- anak mak lang
tp gmbr family mak lang xde..


budak cute yg sgt nakal tp baik...


konon2 bergmbr ala model la tu


ptg raya pertama kt umah mak lang


shim & dib


shim ngan gaya model dia lak


sesi bergmbr ngan firham


this is my lovely mak lang forever. luv ya!


gmbr jarak dekat yg wajib


firham, nurin, faqiha & uncle boy


faqiha & sunglassnye...comel sgt!

this year sakan sket bergmbr sbb br beli camera baru..heheheh anyway 2nd hand camera jek..
ok kita smbg nnti ngan entri hari raya ke2..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...