Saturday, March 30, 2013

Bestfriend Wedding

Tahniah Nor & Pie..semoga kekal bahagia hingga ke syurga..insyaallah...amiinn

Assalamualaikum semua..
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa... lamanya x update blog..
slalu update kt ofis.. tp skrg ni x tau nape kt ofis semua blogspot x boleh bukak...rasanya pihak GICT nk had penggunaan internet kot.. KEDEKUT...oowh sungguh x paham ngan management skrg..TENSI!

ok2 dh la tu membebel..skrg iolls nk cerita psl kenduri kawin bestfriend ioll dkt Batu Pahat aritu..
kejadiah berkalu pada 17/march/13...iolls drive sendiri pegi Batu Pahat seawal 8 pagi dari KL n singgah Dengkil amik Tiha yg sudi jd peneman iolls ke Batu Pahat..Mekasih Fatiha....dlm 2.5 jam sampai la ke Batu Pahat...Alhamdulillah...

Iolls sanggup meredah highway tu kearah selatan sbb nor ni one of best friend iolls masa study Diploma masa kt perak dlu.. ktorg sbnrnye ber5..(nama geng suria baja hitam ktorg is D2ANE- Dayah, Dib, Abit, Nor & El) Dayah, husband & anaknya all the way from Penang pun turun xkn la aku dr KL ni x dtg kn.. El pun dr KL tapi dia berchenta ngan boyfren nye so xnk kaco la..Abit lak belum cuti sekolah lagi so xdpt blk dr Sabah (dia praktikal sblm jd cikgu)..kira cm reunion jugak la..cuma Abit xde.. we catch up story2 yg tertinggal.. update story one another.. waaaaa seronoknye... rindu zaman belajar.. miss D2ANE sgt2.. ni geng susah payah bersama ni...hehehehe takkan korg hilang di hati aku..cheeewahhh...sayang sume kwn2 sy!

jom layan gmbr x seberapa ni..
Tahniah sahabat...doakan lps ni turn aku n el pulak ye..
semoga berbahagia hingga ke syurga..cpt2 dpt baby eh..
el,dayah,nor,dib..abit je x de..xpe next time kita buat reunion..
w/pun lama x jumpa tp korg ttp di hati...
cantik nor!
nor tgh nebes tggu nk bersanding.. time ni pihak lelaki kt luar kena tol ngan pihak perempuan.. heheh adat org johor kn mmg cmtu..
sume bdk2 yg duk kt depan pintu, depan pelamin sume mntk tol sblm dpt smpi pelamin...n pengapit mmg dh sediakan sampul duit byk2..kalo de je org mintak dia bg..
yeayy nk dekat smpi dh... mak andam lak yg mintak tol.. rasanya mak andam punye byk kot..
gmbr keluarga sblh pie..congrats again to both of u..

gmbr2 ni sume gmbr dr henpon dayah n ada yg aku curik dr fb nor..hahaha aku bwk kamera ritu tp lupa bwk kluar dr keta sbb masa smpi ujan...nk blk pun ujan.. pukul 4 lbh br gerak dr umah nor.. pastu jem pulakk kt seremban.. aduhh tensi lagi... balik amik masa dlm 5 jam nk smpi Dengkil..perghh mmg tensi...
pastu mlm tu zsa2 ade buat kenduri tahlil n beday sofea plak.. mmg terkejar2...
ni pun bestfrend gak ni... masa aku n tiha smpi dh lmbt.. makanan pun dh abis.. tp xpe.. makanan x penting..jumpa kwn2 lagi penting...
sofea yg sgt cute bergown! Temban!
lps dh balik dr kenduri zsa2, penatnye toksah ckp la.. esk keje lak.. aduuuhhh....
tp ape pun aku happy dpt tunaikan jemputan kwn2...

till the next entry..
tatatata wassalam..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...