Friday, April 5, 2013

Redang oh Redang!

Salam Jumaat penghulu segala hari..
Semoga kita semua masih dlm rahmat & kasih syg Allah.. amiinn

Pulau Redang, Terengganu

kenapa tajuk arini Redang oh Redang??
sebabbbbbbbb.......trip Redang impian hati aku terpaksa di postpone lg!!!
aritu dh baik punye plan ngan kengkawan nk pegi berlibur kesini 1-4 May 2013, skali kerajaan umukn pembubaran Parlimen so semua org tertunggu2 date PRU 13 bila.. kalo kena tarikh ktorg pegi tu cmne nk mengundi... aigoooo...TENSION jap aku..TENSION.. n i mean it!


impian ku


dh byk kali impian aku nk ke Redang terpaksa di postpone..ermmm..mungkin belum sampai jodoh aku ngan kau kot wahai Pulau Redang..akan ku pastikan aku smpi ke sana juga satu hari nnti...
aku nk menikmati keindahan bumi Redang yg dikatakan sgt cantik itu..Subahanallah...



REDANG tunggu aku datang!!!!!!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...