Wednesday, May 15, 2013

HEEEEEE.........

senyumlah..senyumlah..ahai cek mek molek..
senyumlah..senyumlah..ahai cek mek molek..
senyumlah..senyumlah..ahai cek mek molek..

ber M.Daud Kilau di petang hari ni dah kenapa?? dah la x bagi salam tibe2 menyanyi pulak..
Assalamualaikum semua.....apa kabar?? sihat? insyaallah moga semua sihat2 belaka ye...
nape entry arini psl 'HEEEEEE........'???
ni sume sbb company aku hari2 dok email psl 'SENYUM'..
skrg ni pihak syarikat tengah berkempen senyum dengan motto 'SENYUMAN ANDA INSPIRASI KAMI' so moh le kita senyum beramai2 ye...
lagipun senyum kn 1 sedekah..senyum juga boleh mengubah mood anda..
so kalo ade kengkawan yg tgh moody ke, stress keje ke, ada mslh ke kita suruh dia senyum..mana tau boleh tone down kn sket stress dia..
senyum ni x kena bayar pun..janji ikhlas dari hati.. mesti makin berseri2 muka.. ni aku tgh senyum gak ni masa type ni.. hahah dh ofismate ingt aku gila jap lg...heeeee

ni nak kongsi email ape yg ktorg kt ofis ni dapat within 2 hari ni sempena kempen SENYUM..
hopefully korg jugak akan senyum bila baca entry ni...

Sedap lolipop tu... heee

100% agreed!!

so utk sape2 yg dok teringat lagu M.Daud Kilau tu ni aku bg full lirik..just for u..
kalau dah mata bertentang mata
hati didalam bagai nak gila
pertama kali ku melihat wajah si dia
pertemuan bermula ditaman si kebun bunga 

 situlah...
mulanya berjumpa bertentangan mata
mulai dari itu hatiku tertanya-tanya
siapakah gerangan si cantik jelita
kelipan matanya hinggakan aku terpesona
Pabila namanya ditanya dia masam
namun begitu jelingannya ku faham
senyumlah senyumlah ahai cik mek molek...X3
hai puas juga aku bertanyakan namanya
namun begitu dia tetap endah tak endah
kudiam campur geram dia senyum lantas tangan ku dipegang

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...