Wednesday, May 6, 2009

part of my sweetest memory....

fuhhh!!

stlh 3 mggu kt GEMS pogram ni.. br ari ni aku sempat nk sentuh blog aku... ye la a week before this mmg bz gler.. byk pogram.. smpi tdo pon x cukup.. tp makan still cukup la.. hehehe ye la duk kt hotel.. mkn mmg sng la... x yh pk2 nk masak..

1st day dtg sini mmg aku terasa tersgt la ke'HOMESICK'kan aku...for the 1st time aku rase cma tu... smpi call haya ckp aku nk blk.. bkn jauh mne pon kt genting je...dlu duk perak x penah pon homesick.. bile pk2 blk.. aku terasa lawak gler...tp lps dh kenal ngan sume bdk2 gems ni, expecially apartment mate n group mate aku...my life here getting better than my 1st day... really sad when i saw iera, arul n bashar left me here...since they're the person n my bestfriend who willing send me here..when i think it back; its for my own sake...a lot of thing i learn here..our gov is really great,bcoz they sponsored me n the others here..ok till then.. aku de keje nk buat ni... nnti kite smbung lg.. n maybe aku bole masukkn gmbr2 kt sini.. heheh ok bye....


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...